23 Ocak 2017 Pazartesi

11.Ankara Kitap Fuarı ve Sahaf Festivali

6-15 Ocak tarihlerinde ATO Congresium'daki 11.Ankara Kitap Fuarı'na gittim. Uzun süredir kitap alışverişi yapmadığımdan dolayı kitaplara nasıl saldırdığımı inanın ben bile hatırlamıyorum ama beraber gittiğim arkadaşım çok iyi hatırlıyor olmalı. :) 
Üstelik fuarda Sahaf Festivali de vardı ve gerçekten bütçesi geniş insanlar için dünyanın en güzel yerlerinden birisiydi. 



Şahsen gitmeden önce aklımda alacağım kitaplarla ilgili belirli bir liste belirmişti. Bunun en başında kesinlikle Yapı Kredi Yayınları'ndan çıkan Van Gogh'un çok sevdiği kardeşine olan mektuplarını içeren Theo'ya Mektuplar yer alıyordu. Fuar alanına girdiğim gibi direk en başta da Yapı Kredi Yayınları'nın standı ile karşılaştık ve koşa koşa hemen standı taradım kitabı bulmak için.

Aslına bakılırsa ben gittiğim birçok kitap fuarından daha verimli buldum. Özellikle sahafların yer aldığı bölüme geçerek bile standların arasında gezebilirsiniz, o kadar güzel manzaralar vardı ki.. Yeşilçam karpostallarından, plaklara kadar neredeyse her şey vardı. 


Bu seneki fuarı kaçırdıysanız bir dahaki sene mutlaka gitmelisiniz, ben final haftamda olmama rağmen haftasonu erken kalkıp gittim, öğle saatlerinde de çoktan dönmüştüm. İstanbul'dakiler daha iyi bilir, Tüyap kadar büyük bir fuar değildi ama kendi açımdan daha verimli bir fuardı. 
Birçok hediyelik olarak alınabilecek eşyalar vardı sahaf bölümünde. Şimdi bile aklıma geldikçe 'şunu niye almadım?' diye düşünüyorum. 
Üstelik ATO Congresium'a gidiş de kolay. Metrodan MTA durağında inerek yaklaşık 5 dakika içerisinde varabilirsiniz. 
Bu yazıda kısaca fuardan kesitler paylaşmayı istedim. Başka yazılarda aldığım kitaplar hakkındaki düşüncelerimi de paylaşacağım. 

Sağlıkla kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder