21 Ocak 2017 Cumartesi

Hakkımda


Merhaba, ismim Nur. 

Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü öğrencisiyim. İstanbul, Ankara arası sürekli gidip gelen, liseden beri yazı yazmayı seven ve daha önce bir deneme yazısıyla İstanbul Maltepe ilçe birinciliği edinen, sanat, edebiyat alanında araştırma yapıp sanatçıların biyografilerini tekrar tekrar hazırlayıp yazmayı seven biriyim. 
Her ne kadar denemelerle başlamış olsam da sonraları şiire yöneldim. Genelde şiir kitapları okumayı seviyorum ama özellikle mektup-roman tarzındaki kitaplar yada sanatçıların mektuplarını içeren kitaplarını okumak da en sevdiklerim arasında. Aynı zamanda ileride fotoğrafçılıkla da profesyonel olarak ilgilenmek istiyorum. Bölümümü ise severek okuyorum, spor-sağlık alanında kendimi geliştirmek her zaman beni tatmin etmiştir. 

Bu blogda yazdığım yazıları, gezdiğim yerleri ve ilgili olduğum alanlarda yaşadıklarımı, belki bölümde okurken öğrendiklerimden kesitleri paylaşmayı düşünüyorum. 

Bana ulaşmak için;
Gmail: kafkaokuru@gmail.com


REKLAM-TANITIM
Ürününüzü, sitenizi yada iş alanınızı tanıtan yazılar yazabilirim. Aynı zamanda uygun bulduğum banner'lara blog kenarında aylık anlaşma ile yer verebilirim. Bunlarla yada daha farklı tekliflerle gelmek isterseniz bana Gmail hesabımdan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder