28 Ocak 2017 Cumartesi

Bir Vintage Dükkan Önerisi; Katarsis Home

Bir arkadaşımla geçenlerde Pendik'te gezinirken bir hediye dükkanı keşfettik. Dükkanın içinde o kadar çok vintage ve bohem tarzda ürünler vardı ki, inanın mest olmamak elde değil.

Zaten posterler bölümündeki şu Franz Kafka içerikli poster beni bitirdi, üstelik o kadar ucuzdu ki! Buradan fiyat vermeyi uygun görmüyorum ama kesinlikle gidip bakılmaya değer.

Yazının devamı için birçok fotoğraf koyuyorum buraya. İçlerinden beğendikleriniz veya ulaşmak istedikleriniz olursa Katarsis Home'un sosyal medya hesaplarından onlara ulaşabilirsiniz.

Instagram: @katarsisgift
Facebook: katarsishome
www.katarsishome.com





Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi dükkanın nefis bir de uygulaması var. Seçtiğiniz mühürlü kutunun içindeki tohumu dikerek, büyümesini bekleyebilirsiniz. Hatta benden size öneri; neden her gün onu sulamayasınız ki? Kim dileklerine çabasız ulaşabilmiş, çabalayın ki dileğiniz dilek olmaktan çıksın ve siz olsun!




İşte beni en çok bitiren söz; Soluğum kuş olsun, koynuna konsun. Bir sevgiliye hediye edilebilecek en güzel şey sanırım bu poster. Hazır 14 Şubat da yaklaşıyorken gidip bir bakılmaya değer görüyorum ben. :)



Benim gibi eski şeyleri sevenler, daha değerli bulanlar, vintage takılanlar tam sizlik mekan! Aman dikkat edin harcamalarınıza, dükkandan poşet poşet eşyalarla ayrılma olasılığınız çok yüksek. :)

Sağlıkla kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder